مسی وسفر 90 هزارکیلومتری در طول تابستان؛ معادل دو دورسفربه دور دنیا

 

مسی قرار است که در روز 15 جولای با سفر به بارسلونا از ابتدا دراردوی پیش فصل تیمش حاضر باشد و البته چند روز قبل از آن در مراسم ازدواج چابی ارناندس شرکت خواهد کرد.

سایت گل- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا روزهای اخیر را درحالی درشیکاگو به سرمی برد که همسر و فرزندش درکنار خانواده سسک فابرگاس در جزیره ایبیسای اسپانیا درحال سپری کردن تعطیلات تابستانی شان بوده و انتظار او را می کشیدند.حالا مسی بعد از برد6-9 تیم «دوستان مسی» مقابل تیم «سایر دنیا» شیکاگو را ترک کرده  و حالا می تواند به جمع خانواده اش ملحق شود.

مسی تابستان پرسفری را پشت سرگذاشت و بعد از اتمام رقابت های لالیگا و سفرش به آرژانتین برای همراهی تیم ملی این کشور دربازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 او روزهای آرامی را نداشت و دائما درحال رفت و آمد بود وحتی یک هفته هم استراحت نکرده است.

تصویر مسی روی نیمکت ذخیره ها در بازی بارسا-پاری سن ژرمن درحالی که مشغول جویدن ناخنهایش ونگران جریان بازی بود را خوب به یاد داریم. رابطه مسی با توپ آنقدر خاص و ویژه است که همیشه ودرهرشرایطی توپش را به همراه دارد. ستاره آرژآنتینی با فوتبال نفس می کشد و ازهمین روچندان هم عجیب نیست که درتعطیلات تابستانی اش بارها وبارها پا به توپ شده باشد. او درطول 40 روز تعطیلات تابستانی اش درسال 2013 بیش از 90هزارکیلومتر سفر کرده که این مسافت معادل دو دور سفر به دور دنیاست: بارسلونا، بوئنوس آیرس (آرژانتین)، گوایاکیل (اکوادور)، کیتو (اکوادور) برای برگزاری بازیهای مقدماتی جام جهانی درآمریکای جنوبی، بعد سفر به میلان برای شرکت دریک رویداد تبلیغاتی؛ سفر به سنگال (داکار) برای حضور درکمپین مبارزه با بیماری مالاریا، بازگشت به روسارسو(سرزمین مادری)وبعد هم که آغاز تور خیریه مسی درقاره آمریکا و سفر به لیما(پرو)، مدئین(کلمبیا) و شیکاگو (آمریکا). سفر به سه قاره و برگزاری بازیهای دوستانه مختلف و شرکت در رویدادهای خیریه.

این درحالی است که بازی خیریه مسی در لس آنجلس که قراربود سحرگاه 4شنبه گذشته برگزار شود، به خاطر مشکلات سازماندهی لغو شد.

حالا لیونل مسی قرار است که در روز 15 جولای با سفر به بارسلونا از ابتدا دراردوی پیش فصل تیمش حاضر باشد  و البته چند روز قبل از آن در مراسم ازدواج چابی ارناندس شرکت خواهد کرد.

درطول تعطیلات به نظر می رسد که او تنها درطول چند روز اقامتش در روساریو توانست چند روزی درکنار اعضای خانواده اش به استراحت بپردازد و در بقیه روزها، ساعات شلوغ و پرکاری داشت.

لطفااااااااااااااا   نظررررررررررررررررررررر!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392 | 3:37 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.